Elementy coachingu w przestrzeni komunikacji akademickiej
Abstrakt
Bibliografia
Czerwiński K., Edukacja w perspektywie inkontrologii. Spotkanie jako kategoria pedagogiczna [w:] Edukacja w przestrzeni społecznej – paradygmaty zmian, red. A. Karpińska, K. Borawska-Kalbarczyk, A. Szwarc, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2021, s. 189–204.
Juszczyk-Rygałło J., Płynna tożsamość czy tożsamości wielorakie młodzieży?, „Studia Paedagogica Ignatiana” 2016, t. 19, nr 4, s. 119–137, https://doi.org/10.12775/SPI.2016.4.007
Kowaluk-Romanek M., Samujło M., Sokołowska-Dzioba T., Budowanie relacji w przestrzeni edukacyjnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2022.
Kwieciński Z., Socjopatologia edukacji, Mazurska Wszechnica Nauczycielska, Olecko 1995.
Pater R., Zapotrzebowanie na umiejętności na rynku pracy i w przestrzeni życia społecznego w Polsce, „Edukacja” 2019, nr 2(149), s. 85–100.
Staszewicz M., Walczak D., Edukacja włączająca w świetle zapisów Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030, „Edukacja” 2021, nr 1(156), s. 7–20.
Szymański M.J., Zmiana społeczna a edukacja przyszłości [w:] Edukacja w przestrzeni społecznej– paradygmaty zmian, red. A. Karpińska, K. Borawska-Kalbarczyk, A. Szwarc, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2021, s. 21–35.
Wereszczyńska K., Tożsamość i tożsamość obywatelska jako zadanie dla edukacji [w:] Edukacja w przestrzeni społecznej – paradygmaty zmian, red. A. Karpińska, K. Borawska-Kalbarczyk, A. Szwarc, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2021, s. 219–240.

Ta praca dostępna jest na licencji Creative Commons Attribution 3.0 License.
Artykuły zawarte w AUPC.SR są dostępne na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia Russologica = ISSN 1689-9911.